Firma Nagarro, której przyświeca motto: „troska”udowadnia, że angielskie „caring” to nie tylko slogan, lecz manifest odzwierciedlający charakter kultury korporacyjnej, zorientowanej na ludziz mocnym naciskiem na etyczne działanie. Podstawowa wartość, którą kierują się pracownicy Nagarro, spowodowała o impulsie niesienia pomocy w obliczu ukraińskiego kryzysu humanitarnego.
– Od razu zrozumieliśmy, że możemy być realną pomocą, ponieważ jesteśmy blisko Ukrainy, dlatego stworzyliśmy specjalny zespół w naszym wschodnioeuropejskim regionie, aby kierował działaniami mającymi na celu pomoc osobom dotkniętym wojną.– mówi Andrei Doibani, Service Region Eastern Europe Custodian w firmie Nagarro. W naszym biurze w Cluj-Napoca zbieraliśmy towary w zależności od potrzeb (artykuły medyczne, żywność, środki higieniczne, koce itp.) i wysyłaliśmy je na Ukrainę. Następnie nawiązaliśmy współpracę z organizacją pozarządową w Rumunii, na której konto nasi koledzyz całego świata mogli wpłacać datki na ten cel, a Nagarro podwoiło ilość
zebranych środków.
Była to kampania od początku do końca zainicjowana przez pracowników Nagarro, całkowicie dobrowolna. Ich troska i okazane współczucie pomogły dokonać zmian. – Nie mogliśmy być obojętni także wobec potrzeb najmłodszych ofiar wojny szczególnie tych, które doświadczyły w swoim krótki życiu wielu rozczarowań ze strony dorosłych, a okrucieństwo wojny spotęgowało przeżyte traumy– wspomina Andrei Doibani, Service Region Eastern Europe Custodianw firmie Nagarro – dlatego powzięliśmy inicjatywę wsparcia ukraińskich sierot będących pod opieką Happy Kids.
Zasady przewodnie
Nagarro określa jedno słowo – CARING, oznaczające troskliwy, skoncentrowanyna ludziach sposób myślenia z silnym naciskiem na etykę. Troska, bo dokładnie to oznacza słowo caring to siła, która kieruje Nagarro jako globalną firmą. Podstawą kultury firmy są integracja i różnorodność: każdy pracownik jest ceniony niezależnie od miejsca pochodzenia czy stanowiska. Nagarro posiada w swoim portfolio liczne projekty wdrażane przy współpracy ze znanymi markami, renomowanymi korporacjami blue chip czy kluczowymi graczami w wiodących na świecie branżach.
–Niezmiernie cieszymy się, że do grona naszych Przyjaciół dołącza kolejny partner, który wyznaje te same wartości, co Fundacja Happy Kids. Przekazane przez Nagarro środki finansowe, pozwolą nam zrealizować niezbędne potrzeby edukacyjne ukraińskich gości tymczasowo zamieszkujących 16 ośrodków w Polsce, np. zakupić książki, przybory szkolne, sprzęt do nauki czy zatrudnić dodatkową kadrę ukraińskojęzyczną – mówi Ewa Tietianiec, wiceprezes Fundacji Happy Kids. – Przy tej okazji dziękujemy wszystkim pracownikom za ogrom wsparcia okazany naszym podopiecznym. Dzięki takim postawom, możemy wspólnie zawalczyć o ich lepszą przyszłość.
Nagarro jest światowym liderem w dziedzinie inżynierii cyfrowej, oferującym pełen zakres usług, w tym cyfrową inżynierię produktu, handel elektroniczny, zarządzanie doświadczeniem klienta, rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji (AI) i uczeniu maszynowym (ML), rozwiązania w chmurze, technologie immersyjne, rozwiązania IoT i doradztwo w zakresie systemów ERP nowej generacji. Nagarro wspiera swoich klientów w budowaniu organizacji innowacyjnych i zorientowanych na technologie cyfrowe poprzez przedsiębiorczość i elastyczne podejście, skupiając się przy tym na dostarczaniu przełomowych rozwiązań. Obecnie Nagarro posiada ponad 16 000 ekspertów w 30 krajach, gotowych pomóc klientom odnieść sukces.